Informacje ogólne
Niniejszy dokument określa zasady sprzedaży towarów oferowanych przez firmę Hydromet Spółka Cywilna Justyna Krakowczyk i Adam Krakowczyk, z siedzibą w Gliwicach, ul. Karola Miarki 12. Podstawą przyjęcia i realizacji zamówienia przez firmę Hydromet jest akceptacja przez Klienta niniejszych warunków sprzedaży oraz przekazania danych adresowych, niezbędnych dla dokonania transakcji. Złożenie zamówienia przez Klienta, niezależnie od jego formy, jest równoznaczne z akceptacją poniższych zasad i sposobu realizacji zamówienia.
Przyjmowanie zamówień
Zamówienia przyjmowane są według kolejności zgłoszeń i można je przesyłać pocztą lub faksem na nr (32) 234 55 37, pocztą elektroniczną na adres , lub za pomocą przygotowanego do tego celu formularza. W każdym wypadku prosimy o podanie kontaktu zwrotnego (numeru telefonu lub adresu e-mail). Zamówienia powinny być napisane czytelnie i zawierać:
W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących treści otrzymanego zamówienia, lub konieczności dokonania dodatkowych uzgodnień, przedstawiciel firmy Hydromet skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną, w celu ostatecznego potwierdzenia warunków i terminu realizacji zamówienia. Brak powiadomienia Klienta oznacza przyjęcie zamówienia do realizacji bez zastrzeżeń.
Terminy realizacji zamówienia
Jeśli zamówione towary są dostępne w magazynie firmy Hydromet, dołożymy wszelkich starań, aby zamówienie zrealizować w terminie 48 godzin od chwili jego otrzymania. W wypadku braku towaru w magazynie, czas oczekiwania wynosi do 14 dni dla towarów krajowych. W szczególnych przypadkach (np. braku towaru u dostawcy) termin dostawy może ulec wydłużeniu. O opóźnieniu dostawy Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną i podejmie decyzję w sprawie dalszego postępowania z zamówieniem (częściowa realizacja, anulowanie zamówienia lub wydłużenie czasu oczekiwania). Czas potrzebny spedytorowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany adres nie jest wliczony do czasu realizacji zamówienia i nie może być podstawą do składania jakichkolwiek roszczeń lub reklamacji. Terminy i warunki realizacji dostaw towarów importowanych będą potwierdzane indywidualnie.
Dostawy towarów
Zamówione towary wysyłamy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, za pośrednictwem DHL lub innej firmy spedycyjnej wskazanej przez Klienta. Wraz z zamówionymi towarami przesyłamy fakturę. Koszty przesyłki, ponosi Klient. Przy przesyłkach za pośrednictwem DHL koszt przesyłki wynosi netto 16,00 PLN (brutto 19,68 PLN) i jest podawany na fakturze. Przy przesyłkach za pośrednictwem innej firmy spedycyjnej, koszt przesyłki zostanie określony oraz pobrany przez kuriera przy jej dostarczeniu odbiorcy. W takim wypadku firma spedycyjna wystawia również fakturę (lub inny dowód zapłaty) za wykonaną usługę transportową. Przed odebraniem przesyłki należy, w obecności kuriera, sprawdzić stan opakowania. Jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia lub otwierania nie należy jej przyjmować, lecz w obecności kuriera sporządzić odpowiedni protokół uszkodzenia. W razie stwierdzenia uszkodzenia towaru podczas transportu, reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie protokołu uszkodzenia, sporządzonego w chwili otrzymania towaru. Zamówione towary można również odebrać osobiście w siedzibie firmy Hydromet, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz od 8,00 do 15,00. Wskazane jest wcześniejsze uzgodnienie daty odbioru towaru.
Ceny i formy płatności
Ceny towarów podane są w cennikach obowiązujących w dniu sprzedaży i określone w złotych (PLN), jako kwoty netto oraz brutto (tj. z podatkiem VAT). Ceny pozostają aktualne po przyjęciu zamówienia do realizacji, a także w terminach podanych w cennikach i nie zawierają kosztów przesyłki. Koszty przesyłki podawane są na fakturze jako oddzielna pozycja.
Zapłaty za zamówiony towar można dokonać:
Przy realizacji płatności przelewem, należność należy wpłacać na rachunek:
Bank Pekao S.A. 97 1950 0001 2006 0010 6307 0002 |
Zwroty towarów
Gwarancje
Na nasze produkty udzielamy gwarancji, na warunkach określonych w załączonej karcie gwarancyjnej. Z ogólnymi warunkami gwarancji na nasze produkty i wynikającymi z niej zobowiązaniami, można się zapoznać na stronie „Gwarancje”. Pozostałe towary objęte są gwarancjami ich producentów. Ponieważ nasze produkty dostępne są w wielu punktach sprzedaży, reklamacje towaru należy składać w formie pisemnej w miejscu jego zakupu, w którym przedstawiciel handlowy zbada zasadność reklamacji oraz poinformuje o dalszych krokach postępowania reklamacyjnego. W wypadku zakupu towaru bezpośrednio w firmie Hydromet, lub konieczności przeprowadzenia szczegółowych badań, Klient powiadomi producenta o zamiarze zgłoszenia reklamacji po czym, gdy będzie to konieczne, dostarczy towar do siedziby firmy na własny koszt. Firma Hydromet rozpatrzy zgłoszoną reklamację w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania. Po rozpatrzeniu reklamacji producent podejmie stosowne działanie, o czym poinformuje Klienta w formie pisemnej.
Ochrona danych osobowych
Właścicielem niniejszego serwisu internetowego i administratorem danych osobowych jest firma Hydromet, która zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych chroni dane osobowe Użytkownika serwisu, zgodnie z opublikowaną polityką prywatności.
Polityka prywatności określa zasady zbierania i przetwarzania danych Użytkowników, w tym danych osobowych. Składając zamówienie Użytkownik jako Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie przez firmę Hydromet danych osobowych podanych w zamówieniu, w stopniu niezbędnym do jego realizacji oraz w celach ewidencyjnych. Klient w każdej chwili ma prawo do poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, a także usunięcia swoich danych osobowych. Firma Hydromet zobowiązuje się nie udostępniać żadnych danych osobowych swoich Klientów osobom trzecim, w celach niezwiązanych z realizacją zamówień.
Przy korzystaniu z niektórych funkcji serwisu, automatycznie są rejestrowane i przechowywane dane o adresie IP oraz inne dane wykorzystywane dla zabezpieczenia integralności i bezpieczeństwa działania serwisu. Oprogramowanie serwisu może także instalować na urządzeniu Użytkownika pliki „cookies” niezawierające danych osobowych.
Postanowienia końcowe
Firma Hydromet ma prawo do przyjęcia lub odrzucenia zamówienia w ciągu 3 dni od jego złożenia.
Firma Hydromet zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian konstrukcyjnych, ulepszeń i poprawek oferowanych produktów, a także do zmiany asortymentu oferowanych towarów oraz ich cen, bez podania przyczyn oraz wcześniejszego powiadamiania Klienta.
Cenniki i asortyment przedstawiony w serwisie internetowym firmy Hydromet, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Ewentualne spory wynikłe z realizacji niniejszych warunków sprzedaży, będą rozstrzygane przez sąd.
Powyższe zasady sprzedaży obowiązują do dnia opublikowania zmian na stronie http://www.hydromet.com.pl.